2015. augusztus 9., vasárnap

8.rész

Kwon Seul Ra POV.

- Hát te meg mit keresel itt? Egyáltalán hogy kerülsz ide? - vonta kérdőre barátnőm egyből a váratlan vendégünket.

- Az a helyzet, hogy el kellett bújjak Junhyung hyung elől, mert amíg aludt, titokban elcsórtam tőle a kedvenc pink csipkés tangáját, mivel nekem is tetszik és nem akarta odaadni, ezért kölcsönvettem egy használatra.... - húzódott perverz mosolyra a szája.

- És miért pont itt találtad magad biztonságban? - tudakoltam meg, miközben felültem az ágyon és magamhoz szorítottam kedvenc párnámat.

- Ugye tudod, hogy egy pszichopata házában vagy? - vette elő a sarokban lévő baltát barátnőm elijesztés képen, majd egyre közelebb húzódott a Beastes taghoz.

- Pont ezért jöttem jó helyre, mivel ezt szinte már mindenki tudja, hogy milyen agresszívak vagytok, így tuti, hogy az a balfék nem merészkedne ide, mivel még nem akar meghalni.

 - Így már mindent értek, viszont ezt te is sejtheted, hogy ez a bűntetted felért egy halálos ítélettel, szóval... - fogtam magamat és lendítettem egyet a lábammal, amely pirosan kezdett el izzani és felrúgtam a gyereket a csillagos égre.

* Eközben a FlowerBoyznál és Katinál az ablakpárkányon*

- Öcsém, ennél jobb nőt nem találtál Gilisztalandben? - cikizték Chanho új barátnőjét Taehyun és társai.

- Nem neked kell tetsszen, szóval ne szóljál be, mert kirágom a gyökeredet. - fenyegette meg volt bátyám őket.

- Nézzétek, mi az ott fönt? - nyújtotta lábait az égre Katiboy, mire mindenki az égboltra emelte tekintetét.

- Jéé! Egy hullacsillag! - ámuldozott örömében Chiki, hiszen ilyen ritka eseményt nem sűrűn látott még.

- És még integet is! - tette hozzá megállapítását Master One.

* Vissza hozzánk *

- Egy gonddal kevesebb, most már nyugodtan aludhatunk. - mosolyodott el elégedetten barátnőm, majd bebújtunk mindketten a pihe-puha ágyikóba és álomra hajtottuk buksijainkat.

* Eközben máshol *

- Milyen szépek közelről a csillagok! Mi van ha megfogok egyet? - gondolkodott magában Hyunseung, majd hozzáért egy csillaghoz, erre a csillag csillámpónivá változott, majd rápattant, elindultak majd leparkoltak egy benzinkútnál a Holdon. Merthogy szivárványt kell belé tölteni, hogy haza tudjon repülni.

***

- EL FOGUNK KÉSNI, SIESS! - kiabált torkaszakadtából Rin, ahogy a lift felé futottunk esztelen.

- NEM TUDOK MÜZLIEVÉS KÖZBEN OLYAN GYORSAN FUTNI! - szóltam vissza, miközben próbáltam felzárkózni, bár csak kisebb sikerrel, mivel féltem, hogy kilöttyen a tálamból a tej.

- Lehet, hogy így csak pontosan 30 percet fogunk késni. - zárult be a liftajtó miután utoljára érkeztem, majd barátnőm órájára tekintve állapította meg a késés mértékét.

- Volt már rosszabb is... szerintem megszokta mindenki. - tettem hozzá nyugtatásképp.

Felértünk a megfelelő szintre, majd irdatlan gyors tempót diktálva továbbrohantunk az irodába, de az ajtó előtt hatalmas koppanásra eszméltünk fel, ugyanis összekoccantunk - a szó minden értelmében - a Beast-es srácokkal.

- Aucs... - fogta a fejét Dongwoon, ahogy a földről próbált feltápászkodni az esés után.

- JUNHYUNG A JÓ ÉDES PGSDHGDSUIPHGGUISGHPSUGSPUIHGISDHPI!!! MIATTAD KIEJTETTEM A KEZEMBŐL A MÜZLIMET! HOGY AZ A GPDHSGSDPHDGDHUGPSHDGSGSPHDGSUIDSPGHSO... - akadtam ki, majd megfogtam a rappert és addig püföltem neki a falnak, amíg az be nem tört és ki nem kötöttünk a főnök irodájában.

- Öööö... jó napot! - mosolyogtam aranyosan, miközben a Beast tagot a nyakánál fogva fojtottam még mindig.

- Te jó ég! Seul Ra jól vagy? Megsérültél? - jött rögtön segítségemre Dujun.

- Minden okés? - követte példáját társam is.

- Persze, minden rendben. - mosolyogtam tovább töretlenül, elengedtem Junhyungot, leporoltam magam, és mintha mi sem történt volna szépen odasétáltam a bácsi íróasztalához, majd egy apró hatásszünet után a többiek is ezt tették.

- Khmkhm... - köszörülte meg torkát a góré. - A falat mivel nem tudom kinek a fizetéséből vonjam le, ezért az egész jelenetet meg nem történtnek nyilvánítom. - kezdett bele, mire mi csak bólogattunk egyetértve. (Tyű, ezt megúsztam)

- A késést nem veszem figyelembe, direkt egy órával előbbre adtam meg az időpontot, hogy mindenki ideérjen időben, szóval emiatt ne aggódjatok. - folytatta. - És ma nagy hírem van számotokra! December 20-án lesz a hivatalos debütálás, de már 19-én kint lesz az dal az interneten, ehhez viszont a klipet ma fogjátok felvenni. Így ma együtt mentek el a kijelölt helyszínre és elvárom, hogy a lehető legjobb formátokat hozzátok!

Erre a hírre mindannyian ujjongani kezdtünk örömünkben, főleg, hogy már a debütálás pontos időpontja is ki van tűzve, amivel egy nagyon jelentős állomást értünk el.

- Szóval készüljetek, mert hamarosan indultok a kisbusszal! Lányok fogadjatok szót a fiúknak! - azzal kitolt mindannyiunkat az ajtón, becsapta maga után, mi pedig egy darabig csak egymásra pillogtunk értetlenül.

-Hát akkor... menjünk! - törte meg a csendet Yoseob, majd előre indult, mi pedig követtük őt.

***

Leírhatatlan boldogság járta át szívemet, ezért végig vigyorogtam az egész utat, de szerencsére Rin Neul is így volt ezzel. A fiúknak ez hamar fel is tűnt, ezért rá is kérdeztek az okára, mire mi csak sunyin összenéztünk.

- Mondjátok már eeeeeeeeeel! - hisztizett Dongwoon durcis fejet vágva.

- Tudjátok hol fogunk forgatni? - érdeklődtem meg, még mindig mosolyogva.

- Nem. Hol? - szólalt meg Dujun.

- A külvárosban, ahol van már hó. Játszanunk kell és jól éreznünk magunkat. Én már be is pakoltam a szánkómat, Rin pedig hozott síkészletet! - regéltem el a dolgokat, mire a fiúk is megörültek a hírnek.

- Imádom a havat. Építünk majd hóembert? - tapsikolt Yoseob, majd a hóember szó kiejtése után csillogó szemekkel meredt ránk.

- Persze! - paskoltam meg buksiját, mire majd felrobbant örömében, amit a mellette ülő leader lábán való ütlegeléssel vezetett le.

- Majd csináljunk hóangyalkát is! - pattant ki az ötlet Giki fejéből, mire szintén helyeslően bólogattunk, majd a srácok tovább ötleteltek, de még fogalmuk sem volt róla, hogy MI mit találtunk ki nekik.


Mikor megérkeztünk a helyszínre örömmel vettük tudomásul, hogy temérdek hóval vagyunk ellátva ezért minden előre kikreált ötletünket meg tudjuk valósítani. A fiúk rögtön úgy szálltak ki a járműből, hogy egymást lökdösték ki az ajtón majd teli pofával belenyomták a másikat a hóba. Mondhatni élvezetes látvány volt!

Kivettem a csomagtartóból a szánkómat, a síléceket meg az egyéb eszközöket, majd elhelyeztem őket oda, ahol nem lesznek útban, ezután pedig a hülyéket kezdtem el vizslatni, akik egymáson fetrengtek hideg hóban... NÉLKÜLEM!

- KICSI A RAKÁS!!!!! - ugrottam az embercsomó legtetejére, mire mindenkitől kínszenvedő sóhajt és jajgatást hallottam, de pont nem érdekelt, hogy palacsintává lapultak, inkább élveztem, hogy nekem nem kell szenvednem.

- Seul Raaaa... könyörgöm szállj le. - sírt valaki a csomó legalján.

- Valaki beletérdelt a lépembe áááááááá - hallottam egy síró Dongwoon-t.

- Jól van, jól van. Csak, hogy ne bőgjetek. - sóhajtottam, majd leszálltam és segítettem mindenkinek felkelni, majd megdöbbenve láttam, hogy a Junhyung volt a kupac legalján.

- Te jó ég! - tette két tenyerét orcáira barátnőm, aki épp ekkor érkezett meg egy tálcányi forrócsokival. - Kihagytatok a jó játékból?

- Bocsi... majd bepótoljuk. - veregettem meg vállát, majd elvettem jussom és a forgatás előtt még megittuk itókáinkat.

- Valami hiányzik... - szólalt meg hirtelen Dujun két korty között.

- Még is mi? - nézett rá Yoseob, mire egyszerre csak valaki elejtette poharát.

- HOL VAN HYUNSEUNG? - fakadt ki Junhyung, akiről most nem tudtam leolvasni hogy örül-e annak, hogy nincs itt vagy sem.

- Valahol a tejútrendszerben kószál... percek kérdése és megérkezik. - nyugtattam meg, mire ő még jobban összeomlott.

- Hogy hol van? Mit keres ott? - érdeklődött a Giki, mire Rinnel csak összenéztünk.

- Ez egy hosszú történet, majd ő elmeséli, ha szeretné. - válaszolt barátnőm. (Bár szerintem nem szeretné...)


- Vissza kell jönnie! Nála... nála van... a... A KEDVENC RUHADARABOM! - bőgött Junhyung. - JANG HYUNSEUNG, AZONNAL TOLD VISSZA A KÉPED!!!

- Valaki szólított? - közeledett az égen az említett személy egy repülő csillámpónin ülve, majd landolni próbáltak, de a póni megcsúszott a jeges talajon így az énekes leesett a lóról és végig nyalta a havas földet. Ezt követően a rapper már rá is ugrott a megérkezettre, majd elkezdte püfölni.

- Most aztán átestél a ló túloldalára!!! - kiabálta le a fejét Junhyung és tovább verte az énekest.



- Na! - csapta össze tenyereit Dujun. - Most, hogy már mindenki itt van, kezdődhetne a forgatás!

Nem kellett nekünk kétszer mondani. Beállították a kamerákat, megigazították a sminkünket és a hajunkat, majd mikor minden előkészülettel végeztünk rögtön neki is láttunk a ,,munkának".

- Nos! Mit csináljunk először? - kérdezte udvariasan Yoseob.

- Szerinteeeeeeeeeem... - kezdett el gondolkodni Dongwoon, aki talán a legizgatottabb volt közülünk.

- Szánkózzunk! - vetette fel a legelső ötletet barátnőm, mire egyetértően bólogattam.

Fogtam a cowboy illetve cowgirl kötelemet, elkaptam vele Dujun és a még mindig Hyunseungot gyilkolászó Junhyung nyakát, szánkóra pattantunk barátnőmmel, majd meghúztam a szárat, de ,,lovaink" nem értették ezzel a célzást, ezért Rin Neul megcsapta őket egy ostorral, mire rögtön megindultak és elkezdtek megveszett módon összevissza rohangálni.

- Be kell törnünk őket! - kiabálta Rin.

- Igen, és én már tudom is, hogy csináljuk! - átadtam a szárat társamnak, kivettem zsebemből a horgászbotomat, ráakasztottam egy tál ramyeont, kilöktem a két srác elé, mire kissé megszelídültek és irányíthatóvá váltak.

- Ha végig engedelmeskedtek, akkor a végén megkapjátok az ételt! - jelentettem ki, mire ők boldogan bólogattak és minden utasításunknak eleget tettek.

- Mi is kipróbálhatjuk? - csillantak fel Dongwoon szemei.

- Persze! Gyere csücss ide! - paskolta meg Rin Neul a mögötte lévő maradék helyet, mire a maknae már fel is pattant mi pedig felvágtattunk a közelben lévő dombra.

- Menjünk mi is! - tanácsolta Gikwang, ahogy látott elszáguldani minket.

- Oké. - értett egyet Yoseob, majd Hyungseungot ott hagyva indultak fel gyalog ők is a dombra.



- Ide építjük a hóembert! JUNHYUNG! Csináld meg az alsó részét! - utasítottam a rappert, aki éppen fulladozott, mivel véletlenül egy kicsit szorosra kötöttem nyaka körül a kötelet, de ez természetesen egy cseppet sem érdekelt. Mivel láttam, hogy csak tovább tetteti a köhögést amivel lazsálni próbált, meglöktem, ő pedig elkezdett lefele gurulni a domboldalon egy egyre növekvő hógolyó formájában.

- Héj! Az ott mi? - kérdezte Yoseob, ahogy Gikivel éppen a dombon másztak felfelé.

- Úgy tűnik... - hunyorított a táncos, hogy jobban lássa. - Ez egy óriás hógolyó... ami éppen felénk tart.

- És az most jó, vagy rossz?

- Hááát... szerintem... - gondolkodott Gikwang. - FUTÁÁÁÁÁÁÁÁS!!!

Azzal a két fiú irdatlan sebességgel irányt váltott és futni kezdtek, de hiába... Junhyung gyorsabb volt náluk és utolérve őket hógolyójába olvasztotta a két srácot és így folytatták útjukat tovább a kipurcant tag felé.



- Szereztem répát a hóember orrához! - jelent meg Dongwoon.

- Én pedig szereztem szenet! - mondta barátnőm is.

- Honnan szedted? - kérdeztem tőle meglepetten.

- Elégettem a szánkót... Nemes áldozat a hóemberért!

- Na, jól van. De hol van Junhyung a hóember első részével? - néztem körbe keresve az egyént.

- Hé, mi az a hatalmas hógolyó? - mutatott le a Hyunseung felé tartó hótömegre Woonie.

- TE JÓ ÉG! AZ OTT YOSEOBIE! MI TÖRTÉNT??? - ébredt fel Dujun a téli álmából, mivel miután felhúztak minket, kicsit pihenésképpen aludt.

- Nagyon úgy tűnik Junhyung felszedte őt is és Gikit is... és Hyunseung lesz a következő áldozat. - mértem fel a helyzetet.

- Mit tegyünk? - kérdezte Rin.

- Szerintem várjuk meg míg elérnek a tóig. Ha odaérnek úgy is az beszakad alattuk a nagy súly miatt.

- YOSEOB! NE FÉLJ!!! JÖVÖK MÁR!!! - kiáltott az aggódó leader.


Dujun rögtön, mint a szél viharzott le a többiek után a főénekes megmentésére, de hirtelen a popójára esett így már csak csúszott lefele a dombon, ezzel nagyobb sebességet elérve és már-már szikrákat és kisebb tűzet hagyva maga után.

Eközben a hótömeg elnyelte a csillámpónis fiút is, és már el is érték a tavat, ami - ahogy gondoltuk - be is szakadt alattuk.

- YOSEOBIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - kiabált torkaszakadtából a leader, majd követte a többi jó madár példáját és belepottyant a jéghideg vízbe.

- Te jó ég... - fogta a fejét Dongwoon. - Tönkretették a korcsolyapályát!

Igen, nekem is ez volt az elsődleges problémám, mert ezzel még terveink lettek volna, de most már nem számít. Ideje kihalászni a többieket.

Gyorsan le is szaladtunk, mindhárman fogtunk egy horgászbotot és lassanként mindenkit ki tudtuk halászni a tóból, természetesen jégtömb formájában.

- Milyen jó, hogy elhoztam az aksis hajszárítóimat! - csattant fel Rin Neul, aki azonnal be is üzemelte az eszközt és ezzel próbálta kiolvasztana a tagokat egyesével, ami sikerült is.

Én addig elmentem Dongwoonie-val egy-egy forrócsokiért, hogy a megmentett emberkék kicsit melegítsék fel vele szervezetüket, meg hát persze mi is.

- Mi... mi történt? - eszmélt fel Yoseob.

- YOSEOB! HÁT TE ÉLSZ? JÓL VAGY??? ÚGY ÖRÜLÖK NEKED!!! - azzal Dujun szétölelgette a főénekest.

- Öhh... Dujun... nem... nem kapok levegőt! - vergődött a cuki tag leadere szorításában, aki még ennek ellenére se engedte lazábbra maciölelését.

- Na, jó... ha összeszedtétek magatokat, akkor egy utolsó játékot be kell még iktassunk, mert még kevés a felvett anyag. - szólaltam meg határozottan.

- Uhh... akkor még van esélyem szerepelni! - csillantak fel Hyunseung szemei.

- Előbb visszaadod a tangámat! - csapta tarkón Joker a csillagszemű juhászt.

- Most miért??? Olyan jól néz ki rajtam!!! - nézett szépen Hyunseung, de Junhyung megint bepipult és újra elkezdte verni társát.

- Úgy érzem a Beastben csak mi vagyunk normálisak... meg úgy kb. ebben az egész fanficben. - fogta a fejét Gikwang.

- Ki tudja meddig... a hülyeség fertőző... JUJ, NÉÉÉÉÉÉZD!!! EGY HÓLAPÁT!!! SZÍVASSUK MEG A TÖBBIEKET! - azzal Dongwoon rögtön neki esett mások lehólapátolázásához és hamar ki is alakult egy hócsata, aminek a vége a mi győzelmünkkel zárult.

*** 
Seul Ra

- Egész jó képek sikerültek. Kíváncsi vagyok a videófelvételekre is. - jegyeztem meg a képek böngészése közben, ahogy hazafelé tartottunk a kisbusszal.

- Furcsa, hogy nem tükrözik a valóságot... de azért tetszik! - örült barátnőm is.

- Remélem csak kevés részben szerepelek majd a videóklipben. És akkor is kiretusálják a fejem... - borogatta a fejét JunHyung, mivel véletlenül neki vágtam egy egészen nagyocska jégtömböcskét a fejéhez.

Rin Neul
- Én örülök, ha egyáltalán vettek fel belőlem valamit... - jegyezte meg Giki. - Igazából a hógolyós eseten kívül nem szerepeltem sokat.

- Jaj, fiúk... megoldjuk mi, hogy szerepelhessetek még, ne aggódjatok! - raktam a kezem Gikwang vállára.

- Nekem olyan hiányérzetem van... - jegyezte meg Dujun.

- Neked is? Nekem is! - jegyezte meg Yoseob.

- Pia szagot érzek... - szippantott a levegőbe Rin.

- HYUNSEUNG!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése